Gå till innehåll

Teaser för "Som ur en dröm"


Anders Myrdahl

Recommended Posts

Här är en teaser för kortfilmen som jag och gäng ungdomar har jobbat med ett tag nu.

 

Största projektet hittills. Mycket ångest och skratt har upplevts under produktionens gång. Som ur en dröm - Kortfilm Delar även bloggen för den som vill ha lite mer bakgrundshistoria.

 

Teasern säger nog inte så mycket om vad den handlar om. Men kanske några ord om hur den visuellt ser ut? :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kan inte hjälpa att tycka att musiken är helt fel för teasern. Det visuella är det inget fel på men allt känns så i otakt att det automatiskt drar ner på det hela.

Såg om utan ljud och genast blev det tio gånger bättre.

Älskar för övrigt ljuset i 1:00 :bire Riktigt schysst

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för de snälla orden och jag tar emot kritiken!

 

Detta är en den första filmen jag skrivit manus till och jag gjorde det för nästan ett år sen. Jag började snabbt tappa tycke för idén och allt, mest för att hela idén kändes så icke originell och naiv. Men pengarna hade fixats fram och det var bara att genomföra det. Jag är nöjd över det rent visuella. Actingen är också bra för att vara så unga och oerfarna skådespelare. Första riktiga filmen de varit med i tror jag.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...