Gå till innehåll

Manusskribent sökes till serie


RobertN

Recommended Posts

Hejsan, det är såhär att jag och ett par andra har bollat runt med lite idéer och kommit fram till att de skulle vara kul

att göra någon sorts Youtube serie, eller åtminstone en Pilot för att se om intresset finns hos folk att fortsätta kolla.

 

Dock, har ingen av oss någon erfarenhet av att utforma eller skriva ett manus, dock har vi erfarenhet av filmskapande både att göra och att klippa film. Vi vill gärna att serien ska vara så "egen" som möjlig, därför ifall allt går i rätt riktning kommer vi producera musiken och liknande själva, vi har redan en tjej på projektet som har en grym sångröst och skriver egna låtar. Min kompis har även en egen studio och producerar mycket egen musik, så just nu är de bara nån som kan skriva ett manus och fler skådespelare/statister som saknas.

 

Gillar du att skriva manus och är sugen på att utveckla dig till att bli ännu bättre så skulle de vara jätte kul ifall du hörde av dig till mig.

 

Tyvärr kommer där inte ske några utbetalningar av någon lön då vi inte har någon plan att låta projektet bli vinstdrivande.

 

Är du intresserad, skicka ett PM eller ett mejl till mig, föredrar mejl för där är jag mer aktiv

robert.nilsson11@malmo.ntig.se

 

Hälsningar,

Robert

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...