33gustav Postad 1 maj 2013 Postad 1 maj 2013 Tjena! Här är teasern till min kommande kortfilm "Min Passion". Min passion är en dokumentärfilm skapad av mig själv Gustav Bondeson. Vi får i filmen följa 3 personer när de berättar om sina passioner fotboll, simning och gaming Hela kortfilmen kommer på youtube senare i maj :) 0 Citera
MrOddwick Postad 4 maj 2013 Postad 4 maj 2013 Såg bra ut och så, bra tal av personerna med! Men teasern var inte så spännande, kändes mer som en reklamfilm. 0 Citera
Anders Myrdahl Postad 5 maj 2013 Postad 5 maj 2013 Schysst! Det grafiska var riktigt snyggt, texten alltså. Är det bara rakt i After effects eller något annat program? 0 Citera
33gustav Postad 5 maj 2013 Författare Postad 5 maj 2013 Tack för era svar/åsikter. Kul att ni gillade den. Japp, det är enbart After Effects. Om du gillade det grafiska kanske du gillar "kommer snart" posterna 33GUSTAV • Min Passion - En kortfilm av Gustav Bondeson Maj... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.