33gustav Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Tjena! Här är teasern till min kommande kortfilm "Min Passion". Min passion är en dokumentärfilm skapad av mig själv Gustav Bondeson. Vi får i filmen följa 3 personer när de berättar om sina passioner fotboll, simning och gaming Hela kortfilmen kommer på youtube senare i maj :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOddwick Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Såg bra ut och så, bra tal av personerna med! Men teasern var inte så spännande, kändes mer som en reklamfilm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Schysst! Det grafiska var riktigt snyggt, texten alltså. Är det bara rakt i After effects eller något annat program? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted May 5, 2013 Author Share Posted May 5, 2013 Tack för era svar/åsikter. Kul att ni gillade den. Japp, det är enbart After Effects. Om du gillade det grafiska kanske du gillar "kommer snart" posterna 33GUSTAV • Min Passion - En kortfilm av Gustav Bondeson Maj... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Snyggt, ser lovande ut :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts