atja123 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=w7BBS6k6gbU&hd=1 Gjord med en gopro-kamera 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dicedalton Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atja123 Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Denna gillade jag! Och jag är en sån där jobbig jävel som inte tycker om något! Kul experiment, bra resultat! Orkar inte surfa runt för att se om det finns andra som gjort kalejdoskopinspirerande lsd-tågfärder gjorda med GoPro, så jag litar på att detta är ett unikt projekt! Snyggt jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MugshotPaparazzi Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Psykadeliskt, hypnotiserande. Flummigt. Snyggt! Nu vill jag se dig sätta det här i ett sammanhang! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atja123 Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Tackar, roligt att ni gillar den! Filmen va mest som ett experiment med spegeleffekter, får se om jag jobbar vidare med den. Har inte sett någon som gjort nåt liknande med just tåg, så kanske är den enda än så länge. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Riktigt cool ide. Såg väldigt snyggt ut! Du borde göra fler och på andra sätt, experimentera runt bara. :) Jag lämnade även en kommentar på youtube! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atja123 Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 Tackar! Jag har lite fler filmer på G. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts