Gå till innehåll

Söker en stjärna på Motion Graphics/Animation


znexxz

Recommended Posts

Hej kul att du hittat hit!

 

Jag söker dig som är duktigt på Animation/3D/Motion Graphics för att göra en instruktionsfilm, likt de som visas under säkerhetsgenomgång på flygplan, för en nöjespark som öppnar i Södra Sverige i sommar 2013! Blir ditt arbete lyckat och båda parter är nöjda med samarbetet kan ytterliggare projekt läggas till som t.ex animerad reklam film/affisch och reklam design.

 

Vad får du i utbyte? Vi ger dig möjlighet att pröva dina vingar för ett verkligt projekt samt exponering för ditt arbete på hemsida samt oss som referens på ditt CV! Vet att det finns många talanger där ute vara arbete fastnar på hårddiskarna och aldrig får se verklighetens ljus och få erkännande för sina designkunskaper! Ta chansen och få ditt material publicerat!

 

Kontakta mig inte här på forumet utan skriv ett mejl och beskriv dig själv samt bifoga något du gjort och dina kunskaper till: Nojesparken@gmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Så jäkla roligt att läsa hur ni förvrider det hela till att det är stackaren som ska jobba gratis hos er som tjänar på det... Ni har säkert frågat runt och insett hur mycket det kostar och vill utnyttja någon arbetslös person, lite lågt tycker jag!

 

Kan inte jag och mina polare få komma över och köra paintpall hos er gratis i en vecka eller två? Ni har mycket att vinna på det! Ni får erfarenhet av hur det är att ha kunder, sedan att det kostar er en hel del att göra det gratis är bara ett plus, för ni kan sätta oss som kunder på er hemsida och inte minst så får ni ju "pröva era vingar"!!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...