GubbenGrus Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Tja! Jag älskar att göra kortfilmer, jag filmar, klipper och gör specialeffekter. Jag behöver komma i kontakt med personer som gillar att vara framför kameran men även kreativa människor man kan spåna manus idéer med. Exempel på filmer jag gör 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Hej! Om du finns på Facebook så anslut dig till gruppen "Nätverk filmare Malmö". Där finns nästan alla filmskapare jag känner i och runt Malmö. Lägg till mig (Andreas Climent) på Facebook så kan jag lägga till dig om du inte kan ansluta dig själv =) Skådespelare är enkelt att hitta genom att skriva en annons på filmcafe.se eller fråga andra, kanske i FB-gruppen, så kan du säkert få tips på bra skådisar som andra jobbat med tidigare! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GubbenGrus Posted January 19, 2013 Author Share Posted January 19, 2013 Tack för tipsen, jag är förmodligen den ända i hela världen som inte har FB. Ska kolla in filmcafe.se. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Filmcentrum Syd kan nog hjälpa dig med. De är väldigt trevliga och hjälpsamma och har väldigt stort kontaktnät. Syd | Filmcentrum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts