2biasMotion Postad 24 december 2012 Postad 24 december 2012 Hejsan. Jag har en vän från England, Anthony Rosner, som har gjort en dokumentär för ett litet tag sedan som nu är med i en filmtävling. Om han vinner denna tävlingen så har han en stor chans att få film jobb. Så från en fellow filmmaker hoppas jag ni tar en stund att rösta och kolla igenom filmen. Rösta: My First Job In Film - Film of the Month Competition | Facebook Vissa av er har kanske sett filmen jag pratar om men om inte så kommer den här: 0 Citera
AntonRosell Postad 25 december 2012 Postad 25 december 2012 Har gått igenom precis samma sak! Mycket bra story telling! 0 Citera
dicedalton Postad 25 december 2012 Postad 25 december 2012 Fan det var bra! Jag kunde känna igen mig lite också (fast höll inte på lika lång tid). Snyggt jobbat! 0 Citera
2biasMotion Postad 25 december 2012 Författare Postad 25 december 2012 Tack, All cred går till Anthony Rosner som gjorde allt i filmen, jag är bara en vän till honom som vill dela med mig av hans mästerverk! :) 0 Citera
Gäst shakeshake Postad 27 december 2012 Postad 27 december 2012 Jag håller verkligen med. Riktigt fult att ta åt sig cred för andras jobb 0 Citera
dicedalton Postad 27 december 2012 Postad 27 december 2012 Jag fattar ingenting av ovanstående kommentarer. Han säger ju redan i första posten att det är hans vän som gjort den? Och han vill sprida sin väns verk, exempelvis på det här filmforumet; så att fler ser den. Hur gör han nått fel? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.