Tobias Larson Postad 3 december 2011 Postad 3 december 2011 "Guilt" 2d animerad, 6 minuters kortfilm som är planerad att bli klar under 2012. En film om skuld och högre makter. Kolla in mina andra 2d animerade filmer på min hemsida: www.larson.studio.nu 0 Citera
musicman Postad 3 december 2011 Postad 3 december 2011 Snyggt jobbat Tobias! Läckra omivningar . Lugnt och fint tempo. Lycka till /Freddan 0 Citera
Jawhns Postad 4 december 2011 Postad 4 december 2011 Riktigt snyggt! Känns lite som "Tiny Wings" på iPhone! :) Ska bli kul att se det slutliga resultatet! 0 Citera
J.Anderberg Postad 4 december 2011 Postad 4 december 2011 Ah, jag älskar din stil. Så fruktansvärt enkel men så fruktansvärt snygg. Och den sätter liksom inga gränser egentligen, riktigt fint! Vilket program animerar du främst i? Flash? 0 Citera
Désirée Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Jag gillar stilen, men får inget grepp om vad den kan handla om - hur skuld kommer in i sammanhanget. Den känns surrealistisk och lite skrämmande - rätt eller fel i sitt sammahang vet jag förståss inte, men det var mitt intryck. Vacker också. Ger en känsla av att vara välgjord. 0 Citera
Tobias Larson Postad 5 december 2011 Författare Postad 5 december 2011 Tack så mycket, det är jätte peppande att höra att folk gillar min animations stil. :) Jag gjorde teasern för att ge mersmak för vad filmen kommer ha för stämningar, utan att avslöja några viktiga delar i storyn. Det var mitt mål. Jag tror att filmen kommer vara mycket bättre för publiken om man de inte vet vad som skall hända. :) Filmen är animerad i TVpaint på en cintiq skärm, bakgrunderna är gjorda förhand med akvarell och sedan bearbetade i photoshop. :) Flash ä ett av mina favorit program där jag gjort mina tidigare filmer. Men det är inte lika effektivt för traditionell frame by frame animation som jag jobbar med nu. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.