Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag gillar stilen, men får inget grepp om vad den kan handla om - hur skuld kommer in i sammanhanget. Den känns surrealistisk och lite skrämmande - rätt eller fel i sitt sammahang vet jag förståss inte, men det var mitt intryck. Vacker också. Ger en känsla av att vara välgjord.

Postad

Tack så mycket, det är jätte peppande att höra att folk gillar min animations stil. :)

Jag gjorde teasern för att ge mersmak för vad filmen kommer ha för stämningar, utan att avslöja några viktiga delar i storyn. Det var mitt mål. Jag tror att filmen kommer vara mycket bättre för publiken om man de inte vet vad som skall hända. :)

Filmen är animerad i TVpaint på en cintiq skärm, bakgrunderna är gjorda förhand med akvarell och sedan bearbetade i photoshop. :)

Flash ä ett av mina favorit program där jag gjort mina tidigare filmer. Men det är inte lika effektivt för traditionell frame by frame animation som jag jobbar med nu.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...