mysk Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Som rubriken säger. Hur panorerar och zoomar jag bilder i Final Cut Pro X. Låter som en enkel grej men som nubliven Macanvändare så är jag helt lost och inte ens mitt vassa googlefinger kunde hjälpa mig så lägger min tillit till er! Någon som har en ide? Tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GutteG Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Ken Burns effect? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Har du tittat i hjälpen till programmet? Gå till hjälpen och skriv: pan and zoom clips 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysk Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Jo men av nån anledning vill inte min "hjälp" koppla upp sig mot nätet så får inte söka :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Då är det en bra början att lösa det problemet eftersom du finner mycket matnyttigt i hjälpen till alla program! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysk Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Sant Vet du kanske hur man laddar in en moef fil...vet inte va de e men det är en färdig effekt iaf.. men vet inte hur var jag ska lägga in den... Lite ny på de här som du märker :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts