Sykor Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Hej! Jag heter Tony, jag bor i Göteborg och jag vill bli en producent men saknar erfarenhet av det. Så ifall någon av er som bor inom göteborgsområdet har ett manus, musikvideo, kortfilm ni vill producera så finns jag tillgänglig. Jag vill enkelt enkelt producera DIN film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Jag har en musikvideo pågång men är osäker på hur låtskrivaren vill ha det med producering och sånt. Kan prata med han ikväll! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleckert Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Skicka ett mail till mig med ditt CV så ska jag kolla på det. Bifoga allt du kan, gjort och vill göra! jonas@bakatkupad.se //Jonas 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Om du håller på med långfilmer och beredd på att göra film i halmstad kontakta jonas.bylund-93@hotmail.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBRegissör Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Tjena! Jag är regissör och manusförfattare från Göteborg , har flera idéer och manus du kan producera! Maila om du är intresserad: Jens.brostrom@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts