Jump to content

Recommended Posts

Posted

Riktigt bra faktiskt, enda jag kan tycka är att den är några klipp för lång under själva bilkörandet. Vore kul att veta lite mer hur ni gick till väga osv, antar att den är filmad på DSLR? Överlag proffsig look.

Posted

Kul film, men jag blev lite brydd över hur lika och nollställd (reaktionslös) "Teliamannen" såg ut i passagerarsätet i varenda bilscen. Fick han någon regi?

Posted

Tycker också budgetfrågan är intressant, antar att det mesta gick åt för att betala skådisar? Har dålig koll men "Teliapappan" lär inte vara gratis. Hur lång inspelningstid hade ni?

Posted
Tycker också budgetfrågan är intressant, antar att det mesta gick åt för att betala skådisar? Har dålig koll men "Teliapappan" lär inte vara gratis. Hur lång inspelningstid hade ni?

Det kan ju faktiskt vara så att skådisarvodet var utanför budgeten :)

Posted

Vi hade 2 inspelningsdagar. En med skådespelare + en del bilbilder.

Andra dagen enbart bilbilder.

• 4 weeks later...
Posted

Jag är inte helt förtjust i färgmättnaden (framför allt vid klippet som börjar 0:27 så känns den lite överdriven), men i övrigt så finns det inget att anmärka på. Effektiv reklam. :)

• 6 months later...
Posted

Det verkar som vår svenska lilla reklamfilm exploderade i Ryssland. Många av de största ryska och ukrainska biltidningarna på nätet skrev artiklar om den och så sköt den upp från 16k views till nästan en halv miljon:)

Posted
Det verkar som vår svenska lilla reklamfilm exploderade i Ryssland. Många av de största ryska och ukrainska biltidningarna på nätet skrev artiklar om den och så sköt den upp från 16k views till nästan en halv miljon:)

Jo jag såg det! :)

Tycker att ni borde ha tagit om klippet som börjar vid 20 sekunder, det är alldeles för "småskakigt".