JohnOchLarsson Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Lägger nu upp dessa tre stopmotion-filmer: The Train. The Murder-trosers. Smile. Och det är inte helt förbjudet att skriva vad ni tycker om dem. The train, något som bör uppmärksammas är att det faktiskt är min 5 år unga kusin som har regisserat filmen, det är inte dåligt det. The Murder-trousers, en film, jag kan inte beskriva den så se den. Smile, samma film som jag lagt upp tidigare men det lät bättre med 3 stopmotion-filmer istället för 2. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 Har ni verkligen inget att säga om dem. inte ens det här var det sämsta eller bästa ni någonsin sett. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EricBradford Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Bah, vänta ett par dagar åtminstone. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 De två första var ganska roliga. När man gör stop motion vill man dock ha full kontroll över ljuset så att det inte blir lika kraftiga skiftningar som i tågfilmen. Mitt förslag är lampor samt att man täcker över fönster i närheten med dubbelvikta sopsäckar eller dylikt om man inte har nedsläckningsgardiner. Ljudet skulle också vara mycket roligare utan alla puffar och allt brus. Mycket jobb och en bra början. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camensky Posted September 20, 2011 Share Posted September 20, 2011 Halvtråkigt att se ett tåg "byggas på" och ett par byxor som försöker äta upp kameran samtidigt som man hör ett pruttljud, försök göra något med en kul och intressant handling istället. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnOchLarsson Posted September 21, 2011 Author Share Posted September 21, 2011 Halvtråkigt att se ett tåg "byggas på" och ett par byxor som försöker äta upp kameran samtidigt som man hör ett pruttljud, försök göra något med en kul och intressant handling istället. Men kära nån då, förstår du inte att skon mosar blomman. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camensky Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Men kära nån då, förstår du inte att skon mosar blomman. Förlåt, missade den fantastiska händelsen! Det gör det hela sjukt mycket mer intressant. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts