Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Jag lägger upp den här annonsen som representant för den ny startade filmföreningen Café Noir

som i Slutet av Juli början av Augusti ska spela in Långfilmen "Jag Är Min Egen" i Gästrikland.

Vi söker just nu A-ljud till filmen.

Om dig som söker: Du har tidigare jobbat med synkljud och klappa (HDSLR eller Film) och är van att sköta din egen insperlningsmaskin samt mixer. Du har också god förstålse om vikten av bra ljud för en film.

Om oss: Filmföreningen Café Noir startades sommaren 2011, av Johan Bergqvist, Emma Bergsten och Anna Göransson som idag också är styrelsen. Anledningen att starta föreningen var, som våra stadgar säger:

"Föreningen har till ändamål att främja medlemmarnas intresse genom att producera och distribuera spelfilm, både långfilm och kortfilm, samt erbjuda fortbildning för sina medlemmar inom detta fält."

"jag Är Min Egen" blir vårt första projekt i föreningens regi, vi har dock ett erfaret team som tidiager jobbat med ett stort antal kortfilmer och vissa av oss på långfilm. Regisören: Johan Bergqvist studerar just nu filmregi på AUCB i Storbritanien http://www.aucb.ac.uk/, och har en lång lista av kortfilmer bakom sig, CV finns här http://www.johanbergqvist.co.uk.

betalning för arbetet är procentdelning av vinst.

inspelningen startar 25 Juli och slutar 14 Augusti 2011

För att veta mer eller att göra en ansökan:

mail: cafenoir@cafenoir.se

eller ring:

Johan - 0768673063

Kort synopsis:

Eftersökt av polisen för smuggling och försäljning av olagliga substanser, försöker huvudpersonen M fly landet. På sin väg mot den Finska gränsen är han dock tvungen att leverera senaste smuggel leveransen till sin kontaktman, som I utbyte mot en reducering I pris lovar att ge honom en ny Finsk identitet.

På sin resa genom det folktomma skogslandskapet kommer hans resa till ett plötsligt stop - då en krockad bil med en bebis inuti blockerar hans väg. M försöker desperat att bli av med babyn och komma till kontaktmannen på avtalad tid, innan lagen kommer ifatt honom.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...