Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja!

Jag letar efter någon som vill regissera eller producera ett av mina manus. Du som är nyfiken kan läsa manuset här på forumet då jag har lagt upp det under "Sjungande eld".

Om du gillar och vill göra verklighet av det, så skriv en rad eller två till clarkhallquist@hotmail.com, berätta om dig själv, vad du gjort tidigare, varför du är rätt man eller kvinna för jobbet.

Hoppas vi ses!

/Daniel

• 2 månader senare...
Postad

Hej!

Jag har en regissör som är intresserad, dock inget som bestämt än. Vi diskuterar fortfarande manus.

Vad har Du gjort tidigare? Men skriv inte här, skriv till min mail istället :)

Jag har flyttat fram inspelningen till nästa sommar, har två andra projekt på gång och vill fokusera på det just nu. Men det betyder inte att jag ska ligga på latsidan när det gäller denna kortfilm, manuset har växt sig större än det var tänkt från början och jag känner att det vore skönt med en budget, vilket betyder att i höst kommer jag börja jaga producenter.

Hälsningar,

/D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...