Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det finns några klipp du kan ta bort som jag inte tycker fyller så mycket mening. Däribland när någon sträcker sig efter en fjärrkontroll. Snöfall uppåt + ett par till.

Ett tips är att arbeta mer med colorcorrection.

Det som blir över är en massa användande av AE2, men det är kanske inte helt fel det heller! :P

Postad
Det finns några klipp du kan ta bort som jag inte tycker fyller så mycket mening. Däribland när någon sträcker sig efter en fjärrkontroll. Snöfall uppåt + ett par till.

Ett tips är att arbeta mer med colorcorrection.

Det som blir över är en massa användande av AE2, men det är kanske inte helt fel det heller! :P

Klippen som du inte tycker har någon mening (fjärrkontrollen) är mest med för att det är så episk musik och inte ett så episkt klipp. Typ sådan "humor" är med i resten av mina filmer.. Också mest för att de som följer våra filmer ska "känna igen" klippet och få "nostalgi" känsla.. inte för att det var speciellt länge sen just den filmen kom men ändå! ;)

Kan hålla med om snöfallet men musiken passade väldigt bra till "lugna" klipp.. musiken saktade ner, och jag tyckte att snöfallet passade väldigt bra till. Jag vet att det inte är något jag "skapat" med svårigheter.. men CC'n blev snygg så tyckte som sagt att det passade! :)

Ja, ja ska börja arbeta mer med CC men jag har varit dålig med ljussättning tidigare så det har blivit lite sådär...

Nu ska jag sluta bortförklara mig och tacka för din kritik! :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...