jakeass Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Tjenna! Jag ska bränna iväg till Egypten nu i dagarna och ut i öknen på massa äventyr. Åker från Göteborg och hade vart riktigt grymt att kunna filma lite med min nyköpta Super8 kamera! Någon som vet om det finns någon återförsäljare i trakten som kan ha film på lager? Mvh Jakob 0 Quote
Uppsala BildTeknik Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 JAg skulle beställa film från http://www.wittner-kinotechnik.de/katalog/04_filmm/s8_filmm.php till whatever hotel du kommer att bo på i Egypten. Kör med 100D, det blir mycket snyggare än 64T (om du tänkt filma med reversal). 0 Quote
Team_fagott Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Vi har ett fåtal rullar 64T kvar i lager om du vill ha snabb leverans. Skickar inom 24h Andra sorter dröjer tyvärr ett tag innan vi får in. Skicka ett PM så får du adressen. Mod: Får jag posta länk här? EDIT: 64T är nu slutsålt och utgår ur sortimentet. Vi får nya sorter i jan-februari- 0 Quote
Recommended Posts