eulalia_66 Postad 11 november 2010 Postad 11 november 2010 Efter att ha undrat varför ja inte fick nå svar på min förra tråd, kikade ja in och insåg ja skrivit Sony?!? Hmm, måste varit trött... Så det är alltså en Canon HV20 jag vill sälja... Vad får man för en sådan? Inköp hösten 2007... (Har bara filmat ca 5 band) Har även en extra mic som man sätter ovanpå kameran, passar den fler modeller eller är det bara till Canon? Kanske någon som är intresserad.... Vore tacksam för svar 0 Citera
Mega99 Postad 12 november 2010 Postad 12 november 2010 Med tanke på att HV40 kostar strax över 8000, är väl en 6500 rimligt. Sen 2007 har dock priserna sjunkt och kvalitén stigit på HD kameror, så trots att HV20 är en finfin kamera så är det inte så stor efterfrågan. 6500 är ett rättvist pris, men jag vet inte om du får sålt den för det. Fast o andra sidan, folk säljer ju saker för mer än de är värda hela tiden :D Kollade snabbt på blocket och såg att en HV20 såldes där för 6700 :) 0 Citera
StenR Postad 12 november 2010 Postad 12 november 2010 Micken kan ju vara värd pengarna om du inkluderar den i priset, vad är det för modell? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.