StoyTv65 Postad 10 september 2010 Postad 10 september 2010 Hej hallå där ute! Tänkte höra med er medlemmar i detta eminenta forum som bor i Helsingborgstrakten om ni är intresserad av att träffas och utbyta erfarenheter, kanske starta någon form av studiecirkel som rör vårat film intresse. Det kan handla om kameror, filmteknik, redigering, teknisk utrustning, någon att bolla idéer med, kanske samarbeta, ja, allt som rör film och dess skapelse. Vad säger ni? 0 Citera
holgersson123 Postad 17 september 2010 Postad 17 september 2010 Jag bor i örkelljunga och skulle vara enormt intresserad=) jag håller på mycket med manus och liknande! 0 Citera
StoyTv65 Postad 3 november 2010 Författare Postad 3 november 2010 OK! Vad kul med svar. Som det ser ut just nu blir det lite svårt att starta någon studiecirkel då det är för få som är intresserad. Men jag återkommer om vi blir fler. 0 Citera
Sarista Postad 4 november 2010 Postad 4 november 2010 jag bor i Lund, kanske lite långt borta, men annars hade det varit roligt :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.