Jump to content

Recommended Posts

Posted

[citat=Clown]Jag tyckte att filmen var grymt bra :D Jag och min kompis såg filmerna på olika visningar och när vi sedan pratade om filmen så sa han att en hel scen var i färg :S det tönkte inte jag på, var det så?[/citat]

scenen när willis kommer in på baren och letar efter alba så är det först i färg ett tag, sedan övergår det till svartvitt igen

• 3 weeks later...
Posted

[citat=Usarpe89]Ja, det är faktiskt i färg, men fortfarande såpass nertonat så man inte tänker på det.[/citat]

hmmm, jag har bara sett den en gång utan att ha läst nåt om den innan, spottade ändå färgskiftningen men det var ju som sagt ingen markant skillnad. Tror jag la märke till Bruces hudton som helt plötsligt skiftade, men jag vettefan, lite kul va det iaf, har inte tänkt så mycket över syftet med det hela dock, nån annan som gjort det?

Posted

[citat=Stavrogin][citat=Usarpe89]Ja, det är faktiskt i färg, men fortfarande såpass nertonat så man inte tänker på det.[/citat]

hmmm, jag har bara sett den en gång utan att ha läst nåt om den innan, spottade ändå färgskiftningen men det var ju som sagt ingen markant skillnad. Tror jag la märke till Bruces hudton som helt plötsligt skiftade, men jag vettefan, lite kul va det iaf, har inte tänkt så mycket över syftet med det hela dock, nån annan som gjort det?[/citat]

Hmm, är det inte precis när han får syn på tjejen? Det kanske är för att man ska känna som om plötslig värme och mänsklighet har tagit sig in i den kalla, omänskliga staden? (Psykoanalytikern gnuggar händerna av välbehag!)