jolt_jokern Postad 2 juli 2010 Postad 2 juli 2010 den verkar lite mer intensiv än den svenska 0 Citera
daarco Postad 3 juli 2010 Postad 3 juli 2010 Det ser ju riktigt bra ut. Fotot och ljuset liknar originalet mycket. Vill se! 0 Citera
StenR Postad 3 juli 2010 Postad 3 juli 2010 En trailer är väl alltid intensivare än filmen... men jag tycker det ser bra ut, castingen är perfekt, och jag tycker inte alls att de måste göra en helt annorlunda tolkning... det är ju filmen och inte boken som triggade remaken, de vill ju bara bli av med undertexten och göra miljön lite mer amerikansk... 0 Citera
Hebron Postad 4 juli 2010 Postad 4 juli 2010 Jag tycker texten i trailern skriker after effects men annars verkar filmen rätt schysst. 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 juli 2010 Postad 5 juli 2010 Vet inte riktigt...tycker den känns lite platt. Svårt att säga efter bara en trailer, men mitt intryck just nu är ganska svalt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.