Hangaren Postad 29 juni 2010 Postad 29 juni 2010 Hallå! Så här ligger det till; Jag håller på att skriva ett manus som jag inte alls vet va jag ska kalla, och jag undrar om ni har några tips, bra som dåliga, kasta ut allt ni har! Ploten; Två stycken delvis haschrökande studenter har fått pengar till att göra en film, det går inte riktigt som dom vill, då sen ene är skitlat och aldrig skriver manuset, och den andre är jätteexalterad. Deadlinen närmar sig, och dom blir mer och mer stressade. Mer än så avslöjar jag inte! Hit me, ge mig allt ni har, gogogo 0 Citera
Mega99 Postad 29 juni 2010 Postad 29 juni 2010 "Untitled"? Du behöver verkligen inte en fast titel innan själva manuset är klart. 0 Citera
Blanco Niño Postad 19 juli 2010 Postad 19 juli 2010 Det låter som ett metamanus.... :p Kanske kan kalla den 'Hög tid' alternativt 'Hög tid för Lalle och Robban' eller vad nu karaktärernas namn är. 0 Citera
Creature Postad 4 augusti 2010 Postad 4 augusti 2010 du måste berätta lite mera om handlingen, finns det några finurliga meta-twistar, det går fint att berätta hur det slutar på det här forumet, om du vill ha kritik eh... 0 Citera
Hangaren Postad 16 augusti 2010 Författare Postad 16 augusti 2010 Till er som vill läsa manuset, här är det; http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?p=203804#post203804 Och ja, jag tog namnet Deadline, tack för det:) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.