Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå!

Slänger bara ut en fråga om det finns någon manusförfattare där ute som är sugen på att samskriva någon form av zombiefilm typ 28 dagar senare eller [REC]. Jag har egentligen ingen färdig idé utan är mer sugen på att försöka dra igång ett seriöst projekt som man kanske kan spela in sommaren 2011. Jobbar heltid med olika TV-projekt & beställningsfilm och ibland längtar man efter att få göra något som man själv brinner för. Tanken är att göra ett ordentligt och riktigt bra manus och inte nöja sig med ett halvbra, tror också det är bra om man tar in en bra dramaturg efter ett tag i processen också.

Dra iväg ett PM så kan jag skicka lite grejer jag gjort samt lite referenser så kan du göra detsamma. Jag kräver inte supermycket men jag vill att du har hyfsad koll på manusskrivande och hur man bygger upp en berättelse, har du gått någon kurs är det nog rätt bra. Letar även någon (får vara samma person) som är sugen på att medproducera som kan gå in redan nu. Det viktigaste är att du är en skön människa och att vi har kul ihop så får det bli något om det blir bra annars har vi haft det skoj och lärt oss massor.

/David

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...