Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena, jag gillar att göra små korta skämt sketcher. Allting funkar bra, förutom själva ideerna. Ingen av mig eller dom jag spelar in på är duktiga skrivare. Vad gör jag? Kan man be folk på forum som detta att hjälpa en? Eller ska man leta efter skrivduktiga vänner?

Behöver lite råd.

Tack! (flytta om den ligger fel, ursäkta också för att det blev så luddigt men kom inte på bättre sätt att säga det)

Postad

Det är bara att bita i det sura äpplet och skriva!

Träna träna och åter träna. Du kommer tacka dig själv senare om du lär dig : )

Elle så hittar du en duktig person som skriver åt er.

Postad
Det är bara att bita i det sura äpplet och skriva!

Träna träna och åter träna. Du kommer tacka dig själv senare om du lär dig : )

Elle så hittar du en duktig person som skriver åt er.

jag skriver ju lite, men inte tillräkligt duktig för att komma på ofta.

Skulle behöva någon som skriver åt mig, tyvärr så är det noll inkomst på filmerna så att jag har inget att ge dom direkt :/

Var kan jag "requesta" manus någonstans?

• 1 månad senare...
Postad

Tjenare Tier! Man kan alltid be om hjälp om man sen får det är en annan sak...

Vad som kan hjälpa er är att ni lägger ut några av dom sketcher ni gjort så att eventuella manusförfattare får en uppfattning vad som kommer att hända med deras manus.

Vad för slags humor gillar ni och vad vill ni göra med sketcherna ni spelar in, vilken ålder det är på er kan också vara intressant att veta.

Lycka till.

Postad
jag tror inte att du bara kan be folk att ge dig idéer utan att få något tillbaka, det funkar inte riktigt så... :P

Anton har helt rätt.

Kompisar kan skriva gratis.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...