Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

DETTA är INTE en tråd till RYKTEN om STAR WARS ep 3!!!....

så nu återgår vi till ämnet om vilka filmer i 2005.... ok?!

[citat=Lasse_laser]X-men 3 borde ju komma nån gång också[/citat]

Den kommer 2006-2007 så nu vet du....

Postad

[citat=Eiik]DETTA är INTE en tråd till RYKTEN om STAR WARS ep 3!!!....

så nu återgår vi till ämnet om vilka filmer i 2005.... ok?!

[citat=Lasse_laser]X-men 3 borde ju komma nån gång också[/citat]

Den kommer 2006-2007 så nu vet du....[/citat]

Nu är det en tråd om rykten om starwars......;)

Postad

[citat=Alexanderthegr8]join us Eiik...u dont know the power of the dark side....[/citat]

Får gulröda ögon....- ja, mästarna, ni har rätt!

[Hoppas Ja Ja Binks blir slaktad..hehe]

Postad

[citat=Eiik][citat=Alexanderthegr8]join us Eiik...u dont know the power of the dark side....[/citat]

[Hoppas Ja Ja Binks blir slaktad..hehe][/citat]

Yeah!!!

Thats what Im talking about Eiik!

Postad

[citat=Eiik][citat=Alexanderthegr8]join us Eiik...u dont know the power of the dark side....[/citat]

[Hoppas Ja Ja Binks blir slaktad..hehe][/citat]

de min dröm att få ser hor jar jar..bli slaktad...våltagen elle nåt annat roligt

Postad

Skulle verkligen vilja hoppas på att Episod 3 är bra, men kan tyvärr inte det. E1 var riktigt dålig halva filmen även om den hade en del bra moment, E2 var den största skymf ja sett, R2 FLYGER!? Aja, får väl se, mne ja kommer inte köa till den i alla fall som tidigare.

Och det där med en R rated version låter lite kul faktiskt, men visst är det inte längre star wars om det händer? Kom igen, origialen var ju så bra för att de var, trots sin historia, familjeäventyr. Vet inte om ja vill se en riktigt brutal star wars film. Kul att se, men inte som en installation av serien....hmmm, svårt-...

Postad

Harry Potter: The goblet of fire, tyckte att det var i den här boken som böckerna blev bra så det ska bli intressant att se filmen.

Rowan Atkinson och John Malkovich har prövats för rollen som voldemort, men "tyvärr" så passade dom inte i rollen enligt regissören och därmed räddade han harry potter serien.

Postad

[citat=Ayame]Harry Potter: The goblet of fire, tyckte att det var i den här boken som böckerna blev bra så det ska bli intressant att se filmen.

Rowan Atkinson och John Malkovich har prövats för rollen som voldemort, men "tyvärr" så passade dom inte i rollen enligt regissören och därmed räddade han harry potter serien.[/citat]

Jag tycker den tredje boken är den bästa hittils och jag älskade filmen. Att dom räddade serien håller ja med om :) Mr Bean som Voldemort....njaaaa

För övrigt ser jag fram emot Howl´s moving castle av Hayao Miyazaki

PS: Ayame....the power of Christ compels uuuuu!!! DS

Postad

Tror faktiskt det där om Atkinson och Malkovich bara var myt, sägs i alla fall det på http://www.mugglenet.com I alla fall om Malkovich, han e amerikan och passar därför inte in i kriteriet. Synd att både Alan Rickman och Gary Oldman är upptagna! Däremot våt dröm om.... Tim Roth...*ryser*. Där har du en grym Voldemort!

Goblet of Fire är definitivt den bästa, e jättesugen på den.

Old Boy var helt suverän, såg den på Stockholms Filmfestival och kommer definitvt se om den. Ett måste!

Postad

[citat=Pandan]

Old Boy var helt suverän, såg den på Stockholms Filmfestival och kommer definitvt se om den. Ett måste![/citat]

Jepp, den är knäckande

Postad

[citat=OSHE_Ante]The Ring 2

The Grudge 2

Suspiria (remake)

Land of the dead

Attack mot polistation 13

Huset som gud glömde[/citat]

Hmmm The Ring 2 och The Grudge 2 är redan ute väll??? Fast du menar kanske jänkar versionen??? fyy fan nää! Vägrar se The RIng 2 U.S. Version, ettan var ju ssååååååå kaaaaaassss!!! The Grudge 2 (Ju-on???) finns oxå redan? men my gawd inte ska dem göra en yankee version av den?? asså har hollywood helt slut på film ideér att dem kopierar Asian movies hela tiden!??!?!

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Jag vet att jag antagligen är ganska ensam om denna film, men Underworld: Evolution ser jag verkligen fram emot eftersom jag diggade första filmen ordentligt. Inte alls dålig som vissa säger och det SKA vara mörkt och blått, det skapar ju hela stämningen för filmen.

En liten kommentar angående den här bovven från nya SW, bilden bekräftar ju alla misstankar om att även denna film kommer suga ordentligt. Lucas: "Hmmm, vad ska vi nu dra till med, varför inte ta skelletet från en Emu, göra det lite robotaktigt och ge den två lightsabers, genialt".

• 2 veckor senare...
Postad

[citat=Stavrogin]

En liten kommentar angående den här bovven från nya SW, bilden bekräftar ju alla misstankar om att även denna film kommer suga ordentligt. Lucas: "Hmmm, vad ska vi nu dra till med, varför inte ta skelletet från en Emu, göra det lite robotaktigt och ge den två lightsabers, genialt".[/citat]

Hmmm...ja som tyckte att han ser ascool ut :)

Om ni sett clone wars så måste ni väl ändå kunna tänka er hur grym generalen kommer att vara som cgi??

Hursomhelst, ingen filmnyhet detta, men någon som gillar CSI och Tarantino??

http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=8495

Postad

Som Tim Burton fan, så måste jag även tillägga hans nya animerade film "Corpse Bride" där även Jhonny Depp medverkar. Men den bästa är ändå Christopher Lee, som har tatt på sig en till skräckroll, fast en mesigare variant än vad han brukade ha. För dem som gillar Marvel, så ska ni gå in på en sida som heter comic to film någonting och där står det över 25 filmer som ska bli till film.

Postad

[citat=TDA]Öhh, The Machinist har redan haft premiär, för nårga veckor sen.[/citat]

Åh det var som f*n....

Där ser man vad man missar när man jobbar & sover för mycket.

Postad

The Machinist var för övrigt jäkligt grym och Bale var otroligt bra,(lite spoiler--->) alla som muttrar "Fight Club" kan ju gå o lägga sig, e ju på olika plan även om insomnia och dess sinnesförvirrande följder genomsyrar båda. Men det är också enda punkten de tangerar varandra på.

Postad

Land of the Dead... Den lär vi dock inte få se i Sverige förrän långt in på 2006, men visar de inte den på bio så kommer jag bli en massmördare så alla big shots på SF får skaffa ögon i nacken.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...