darksidedesign Postad 26 februari 2010 Postad 26 februari 2010 En man som gillar både ny och gammal teknik får chansen att prata med sina två sidor. Hi-tech och retro. Inspelad utan manus. 0 Citera
Mega99 Postad 26 februari 2010 Postad 26 februari 2010 "Har du legat i nån jävla jordhåla de senaste tio åren?" "Nej, jag bor i norrland" "Jaha så du har det.." Den förtjänar du en hel del + för. I övrigt också jättebra. Behagligt ljussatt - Skapar intresse. Bra bild och skådespel =) Något brus i ljudet som nog kunnat tas bort med lite brusreducering i måtta i audacity. 0 Citera
Rogge Postad 26 februari 2010 Postad 26 februari 2010 "- Näääää, inte Burnout i Dajmkrysset." Klockrent från början till slut! :) 0 Citera
Octavianus Postad 26 februari 2010 Postad 26 februari 2010 riktigt jävla bra gjort, kan inte ha varit lätt att få ihop. Dock lite väl lång. Kunde ha varit hälften så lång. 0 Citera
3d-intresse Postad 3 mars 2010 Postad 3 mars 2010 Riktigt snyggt och kul! Har inget att klaga på, utom längden vilken redan är påpekad av ovan användare. Jag har två frågor; 1. Hur Fick du ihop dialogen så att den klingade så bra och klockrent? 2. Hur gjordes effekten? 0 Citera
darksidedesign Postad 3 mars 2010 Författare Postad 3 mars 2010 Riktigt snyggt och kul! Har inget att klaga på, utom längden vilken redan är påpekad av ovan användare. Jag har två frågor; 1. Hur Fick du ihop dialogen så att den klingade så bra och klockrent? 2. Hur gjordes effekten? Tack! Längden vet jag redan om. Den är inspelad helt utan manus och jag är väl bara bra på att prata med mig själv. Två tagningar, en på varje karaktär. Effekten är bara crop och feather i Final Cut. Enkelt och bra. 0 Citera
Kilo Postad 5 mars 2010 Postad 5 mars 2010 Allt var bra och imponerande, men den var för lång. Jag stängde av efter ungefär hälften. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.