Medokin Postad 2 februari 2010 Postad 2 februari 2010 Jag har skaffat en GoPro HD Hero kamera och testat fota lite time lapse bilder. När jag sedan lägger in alla bilder i FC och lägger in de i tidslinjen så vill alla förutom de runt 15% första bilderna rendera sig. Efter att jag renderat de så hackar klippet efter "gröna markeringarna", som ni ser på bilden. http://i48.tinypic.com/2r44bh1.png Varför blir det så och hur fixar jag det? 0 Citera
hejmivi Postad 12 maj 2011 Postad 12 maj 2011 Har samma problem nu jag med. Kom du på hur mn fixade det? tacksam för svar för jag håller på att bli galen på det nu haha. :( 0 Citera
Orixeds Postad 12 maj 2011 Postad 12 maj 2011 Testa att använda mpeg streamclip, exportera klippet till quicktime och välj sedan apple intermediate codec och lägg sedan in i FC tidslinje :) 0 Citera
hejmivi Postad 12 maj 2011 Postad 12 maj 2011 Du vet inte möjligtvis hur jag ska göra för att få in musik som funkar också? :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.