Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Jag och andreas (opus på voodoo) fick i uppdrag av våran skola att göra ett intro som skulle vara innan skolans program går ut på lokaltv. Så då gjorde vi det också. Skulle kunna arbetas på mycket mer men sånt har man inte tid med. det ska förövrigt ligga en logga i slutet som inte är med på den här versionen.

(Windows media player, 5 mb)

http://www.stekt.se/oskar/guctv_intro.wmv

musik: jaga jazzist - Day

Posted

Bör tilläggas också att jag inte gjorde särskilt mycket mer än att spela med lite i filmen, filma pyttelite och säga "gör lite som hamptons-introt"... det var min medverkan så klippningen och allt efter är helt och hållet oskars påfund - vilket blev mycket bra tycker jag.

Posted

Snyggt klippt men varför syncar ni inte klippningen med musiken? Ni behöver ju inte göra det till någon musikvideo precis, men det känns faktiskt lite som om man tittar på en stumfilm samtidigt som man lyssnar på winamp :). Men det är kanske bara för att jag lyssnat på just den där låten så många ggr..

Posted

Snyggt! Kanske inte direkt nyskapande, men jag hade förmodligen inte gjort det bättre själv. Jag skulle dock ha använt annan musik, den känns lite väl klatschig.