cazz Postad 21 december 2009 Postad 21 december 2009 Hej Jag har en Sony HDR-FX1E och jag undrar över en sak. Den har S-video och i manualen så står det att man kan kan titta på det man har spelat in via en TV om man kopplar in. Men hur är det om jag vill se det jag spelar in. Ibland är det ju väldigt svårt att se på den där lilla skärmen som finns på kameran hur ljuset blir och då tänkte jag använda en liten monitor till det. Men det är ju ingen ide att släpa med den om kameran inte kan visa samtidigt den spelar in. 0 Citera
Kimster Postad 21 december 2009 Postad 21 december 2009 sök runt lite på forumet, det finns flera trådar som tar upp olika fält-/referensmonitorer att koppla på kameran. 0 Citera
cazz Postad 21 december 2009 Författare Postad 21 december 2009 ahh jo jag har sett det (har dock ibland undrar hur de är kopplade) Men jag har en monitor jag kan använda imorgon, undrade bara om det går köra via S-video kabel till en monitor under tiden man spelar in. 0 Citera
John1604319361 Postad 21 december 2009 Postad 21 december 2009 Jag har för mig att jag använde min audio/video utgång då jag spelade in och sasmtidigt visade på en bildkanon. 0 Citera
cazz Postad 21 december 2009 Författare Postad 21 december 2009 hmmm ok, borde ju fungera för mig med men det kostar ju inte att fråga. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.