Jub Postad 14 december 2009 Postad 14 december 2009 Hejsan, jag har precis börjat använda sony vegas och gillar det som tusan. Men jag har ett problem.. Om jag ska lägga på en video effect t.ex att videoklippet ska vara svart vitt så händer det ingenting. Jag kolla på turtorial på nätet och det verkar som om att det bara är och lägga på video effecten på klippet? I mitt fall så händer det ingenting när jag gör det så jag undrar om det är nåt mer jag behöver göra? =) 0 Citera
Peus Postad 14 december 2009 Postad 14 december 2009 Är själv novis på Vegas men jag vet att det brukar vara mycket lättare att få hjälp om du beskriver mer ingående exakt vad du försöker göra, exakt var du klickar (gärna med skärmdump bifogad) samt info angående din dator, Vegas version, Windows version och varför inte en länk till tutorialen du tittat på etc... Beskriv alltid ditt problem så ingående som möjligt för att underlätta hjälp. Då kommer du nog att få hjälp, hoppas det iaf. m.v.h. Pontus w 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.