Najka Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Om jag har en ljudfil jag vill kopiera, från ett projekt till ett annat, varför går då inte detta? Jag trycker "kopiera"...jag gör ctrl+c kommandot. Men nej. Det vill tammefan inte gå. Varför? 0 Citera
DigitalDirt Postad 20 november 2009 Postad 20 november 2009 det fungerar... ... om du har 2st vegas-program öppna samtidigt med de olika projekten öppna i varsitt... men det går inte om du bara har ett program, öppnar projektet, kopierar, öppnar det andra projektet och försöker klistra in... 0 Citera
Najka Postad 24 november 2009 Författare Postad 24 november 2009 ahaa okej så det är därför. Tack för svaret! 0 Citera
Janneby Postad 25 november 2009 Postad 25 november 2009 Det enklaste är väll bara att öppna det andra projektet och importera samma ljudfil där. Den original ljudfil du använder kommer inte att ändras av dom ändringar du gör i de olika projekten. Lika är det med film filerna. Originalet är alltid orört. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.