Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Vi är med i den årliga crashthesuperbowl tävlingen som doritos anordnar.

Här är vårat bidrag:

http://vimeo.com/7468988

password: spiceupyourlife

Feel free att kommentera allt kring produktionen, manus/idé, rekvisita, effekter, ljud, ljus ja you name it.

Det som jag helst vill veta är om ni tyckte den var rolig och om ni tror den kommer gå hem i USA.

Postad

Synd att skådespelet är så hemskt =/ Läkaren var nog den enda som kunde få sina repliker att låta trovärdiga. Handgesten vid "What are you doing?!" verkade dock lite väl överdriven.

"Lite rolig" skulle jag ändå inte kallat den - Jag tyckte idén var jätteoriginell och väl framförd. Om 'lite rolig' är G får ni VG+, för detta kan jag definitivt se framför mig sändas i amerikansk tv. Konceptet är skitbra.

Postad
Synd att skådespelet är så hemskt =/ Läkaren var nog den enda som kunde få sina repliker att låta trovärdiga. Handgesten vid "What are you doing?!" verkade dock lite väl överdriven.

"Lite rolig" skulle jag ändå inte kallat den - Jag tyckte idén var jätteoriginell och väl framförd. Om 'lite rolig' är G får ni VG+, för detta kan jag definitivt se framför mig sändas i amerikansk tv. Konceptet är skitbra.

Tack för kritiken mega.

Ja eftersom vi alla är personer som vanligtvis håller oss bakom kameran så är inte skådespelet top notch:)

Jag tycker även att min insats är sämst när jag skulle skådespela sista doktorn "we¨ve got an emergency"

men men, man kanske kan se det lite som en parodi till alla sjukhusserier:)

Postad

Kändes som om man har sett den här reklamen förr. Jag menar inte att den var fantasilös utan proffesionell ;)

Det enda jag hakade upp mig på var elden. Den kändes allt för transparent.

• 2 veckor senare...
Postad

hehe faktiskt riktigt bra.

Dock som redan sagts så är väl skådespelet inte det bästa.

Specielt tjejen i början gillade jag inte, för svenskt uttal.

Annars skit bra.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...