Anarchos Postad 14 oktober 2009 Postad 14 oktober 2009 Nummer zwei! Videon till den här låten heter Äggkopftjuven och var den andra videon vi, Äggzkülls, gjorde. Den är filmad av hela bandet, men mest av trummisen, och jag har klippt det mesta. Den är inspelad i Karlstad utanför vår skola Sundsta-Älvkullen och inne i ungdomsgården UNOs lokaler. Som ni säkert kommer märka så är videon inspelad i 16:9, men när jag laddade upp den på Youtube vart den i 4:3. Detta berodde på att jag inte hade fyllt i en nödvändigt inställning när jag skulle exportera videon, ja hrrm. Hoppas den smakar ändå! 0 Citera
bassbucket Postad 14 oktober 2009 Postad 14 oktober 2009 varför inte exportera den rätt och ladda upp igen då? finns inte så mycket att säga om alla dina videos. Med rätt målgrupp kanske det går hem. Och det var nog denna som var bäst av de 3. 0 Citera
Anarchos Postad 14 oktober 2009 Författare Postad 14 oktober 2009 varför inte exportera den rätt och ladda upp igen då? finns inte så mycket att säga om alla dina videos. Med rätt målgrupp kanske det går hem. Och det var nog denna som var bäst av de 3. Nä, gjort är gjort är vårt motto, och dessutom tror jag inte så många bryr sig. Inte vi i alla fall. ;) Vår målgrupp, tror jag, är finniga små tonårspojkar som lyssnar på punk och har väldigt omogen och pubertal humor, som sig bör! Men det finns även honor som lyssnar på oss också, huga! 0 Citera
bassbucket Postad 14 oktober 2009 Postad 14 oktober 2009 Ja ni får flytta till Lindesberg, där tror jag ni har en stor fanbase. De anordnar säkert fortfarande spelningar i den där gamla skofabriken. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.