Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nummer zwei!

Videon till den här låten heter Äggkopftjuven och var den andra videon vi, Äggzkülls, gjorde. Den är filmad av hela bandet, men mest av trummisen, och jag har klippt det mesta.

Den är inspelad i Karlstad utanför vår skola Sundsta-Älvkullen och inne i ungdomsgården UNOs lokaler.

Som ni säkert kommer märka så är videon inspelad i 16:9, men när jag laddade upp den på Youtube vart den i 4:3. Detta berodde på att jag inte hade fyllt i en nödvändigt inställning när jag skulle exportera videon, ja hrrm.

Hoppas den smakar ändå!

Postad

varför inte exportera den rätt och ladda upp igen då?

finns inte så mycket att säga om alla dina videos. Med rätt målgrupp kanske det går hem. Och det var nog denna som var bäst av de 3.

Postad
varför inte exportera den rätt och ladda upp igen då?

finns inte så mycket att säga om alla dina videos. Med rätt målgrupp kanske det går hem. Och det var nog denna som var bäst av de 3.

Nä, gjort är gjort är vårt motto, och dessutom tror jag inte så många bryr sig. Inte vi i alla fall. ;)

Vår målgrupp, tror jag, är finniga små tonårspojkar som lyssnar på punk och har väldigt omogen och pubertal humor, som sig bör! Men det finns även honor som lyssnar på oss också, huga!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...