Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 veckor senare...
Postad

Poster 2 är väl den som tilltalar mig mest, men jag tycker att det är lite för skarpt... Känns som ett ganska välanvänt upplägg på en poster. Man ska inte glömma dock att det är väääldigt svårt att få till en snygg poster nu för tiden.

Postad

[citat=Alexandra]Poster 2 är väl den som tilltalar mig mest, men jag tycker att det är lite för skarpt... Känns som ett ganska välanvänt upplägg på en poster. Man ska inte glömma dock att det är väääldigt svårt att få till en snygg poster nu för tiden.[/citat]

Var det lättare förut?

Båda postrarna är väldigt enkelt gjorda med fult typsnitt och särskrivning. Efter att dessutom ha sett teasern så är jag inte måttligt sugen att se filmen.

Postad

poster 3456.jpg är snyggast. Den andra är för tillrättalagd och ren, den känns himla uttänkt och äcklig. poster 3456.jpg har i alla fall en mer positivt obalanserad komposition med mer rörelse.

Postad

[citat=Opus]Var det lättare förut?

Båda postrarna är väldigt enkelt gjorda med fult typsnitt och särskrivning. Efter att dessutom ha sett teasern så är jag inte måttligt sugen att se filmen.[/citat]

Inte måttligt sugen? Betyder det att du är jättesugen? ;)

Postad

[citat=Mr.Man][citat=Opus]Var det lättare förut?

Båda postrarna är väldigt enkelt gjorda med fult typsnitt och särskrivning. Efter att dessutom ha sett teasern så är jag inte måttligt sugen att se filmen.[/citat]

Inte måttligt sugen? Betyder det att du är jättesugen? ;)[/citat]

inte ens, skulle det vara.

Postad

Rent konceptuellt tycker jag att både är ok. Svart + rött ger tydliga signaler om att det vankas ond, bråd död.

På en av posterna upplever jag det dock som att protagonisten(?) slår en drill på en pissoar??? Vid en närmare undersökning ser jag att så kanske inte är fallet, men jag skulle ändå rekommendera er att INTE använda den.

Alltså, mitt tips är att använda den andra postern.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...