Jake the Cake Postad 14 september 2009 Postad 14 september 2009 Hej! Jag undrar om det är någon som vet hur stort Canon DC100 filmar? Det står på förpackningen att den filmar "16:9 High Resolution" men det är väl inte 1920x1080 som de menar? Det kanske är lätt att kolla själv... Vad tror ni att man får för denna kamera idag. Man spelar in på Mini-DVD och kameran har en väldigt bra zoom (25x/1000x), och sedan ingår något som kallas DIGIC-DV. Själv betalade jag runt 5000:- för den när jag köpte den 2007. På Pricerunner listades den på upp till 7014:- när jag var där för ett par månader sedan. (Idag finns den inte kvar och det verkar vara som om den inte finns att få tag på hos de stora videobutikerna heller.) Jag ska nog göra mig av med den och är därför intresserad av hur mycket folk är villiga att betala! Det behöver inte bli så dyrt men lite mera koll vore bra att ha! Tack på förhand för svaren! Jake the Cake 0 Citera
plf66 Postad 14 september 2009 Postad 14 september 2009 Den spelar in 720x576. http://www.canon.se/for_home/product_finder/camcorders/DVD_Digital/dc100/index.asp 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.