Mikkola Postad 6 augusti 2009 Postad 6 augusti 2009 Hej! Tänkte bara lägga upp en länk till min nyskapade myspace sida. Berätta gärna vad ni tycker jag kunde ha gjort bättre med min musik och vad som är bra :) http://www.myspace.com/mathiasmikkola 0 Citera
onlyme Postad 6 augusti 2009 Postad 6 augusti 2009 jag tyckte den första var skitbra, kunde varit hämtad ur filmen " Pianot" eller slutet på " into the wild". Keep up the good work. 0 Citera
monnexs Postad 16 augusti 2009 Postad 16 augusti 2009 Tycker det är jättebra! Får man använda musiken till film? Är amatörfilmare och det finns inte budget till att betala royalty. 0 Citera
Mikkola Postad 22 augusti 2009 Författare Postad 22 augusti 2009 jag tyckte den första var skitbra, kunde varit hämtad ur filmen " Pianot" eller slutet på " into the wild". Keep up the good work. Tack tack! :D 0 Citera
Mikkola Postad 22 augusti 2009 Författare Postad 22 augusti 2009 Tycker det är jättebra! Får man använda musiken till film? Är amatörfilmare och det finns inte budget till att betala royalty. Tack! Jo du får använda min musik så länge mitt namn står med i eftertexten, och jag vill se resultatet sen =) Du kan ju höra av dig på min mail så kan jag skicka musiken till dig. mathias__m@hotmail.com 0 Citera
carbe Postad 27 augusti 2009 Postad 27 augusti 2009 Jag tycker också det här var riktigt bra. Jag vet inte hur länge du har jobbat med musikskapande, men din musik är väldigt behaglig att lyssna på. Nästan sömnvarning på den. :) I en film tror jag absolut den skulle passa. Lycka till i fortsättningen med musiken, jag ser fram emot att lyssna på nya kompositioner. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.