Nickz Postad 15 juli 2009 Postad 15 juli 2009 Jag har använt Sony Vegas pro 9 för att redigera min små webklipp ett bra tag nu, men när jag skulle rendera ett intro till en film så stannade bara renderingen på 0% och estimated time left gick upp till 22 tim(och steg högre och högre). Jag prövade gå in på andra filmer som jag redigerat tidigare och rendera en liten snutt av dom och det funkade. Är det någon som vet vad som kan vara fel? Har jag råkat trycka på någon helt onödig knapp? Jag har prövat att rendera det som andra sorters filer tex .mp4 .mpg .avi. Jag prövade att ominstalera programmet men nu funkar det inte ens att ta in .MTS filer som funkade bra innan. Niclas 0 Citera
Film Anton Postad 19 juli 2009 Postad 19 juli 2009 Testa med att konventera grundfilerna till ett annat format. Med tex Alive Video Converter. 0 Citera
Nickz Postad 20 juli 2009 Författare Postad 20 juli 2009 jag glömde nämna en sak, den tar inte in några filer alls, inte avi mp3 mp4 mts. nada. ska jag ladda hem någon sorts patch eller ngt? 0 Citera
Film Anton Postad 21 juli 2009 Postad 21 juli 2009 Hmm, det där låter ju väldigt konstigt. Jag skulle testa instalera om det igen och kom ihåg att avsluta alla andra program under instalationen. Om det inte funkar igen så ring teknisk suport. 0 Citera
alex33 Postad 16 augusti 2009 Postad 16 augusti 2009 händer att det blir error när jag rendar. men ja tryckte ner allt och tryckte upp projektet en gång till och då fungerar det alltid 0 Citera
Film Anton Postad 17 augusti 2009 Postad 17 augusti 2009 Låter som en mystisk liten bugg tycker jag ^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.