Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har använt Sony Vegas pro 9 för att redigera min små webklipp ett bra tag nu, men när jag skulle rendera ett intro till en film så stannade bara renderingen på 0% och estimated time left gick upp till 22 tim(och steg högre och högre). Jag prövade gå in på andra filmer som jag redigerat tidigare och rendera en liten snutt av dom och det funkade.

Är det någon som vet vad som kan vara fel? Har jag råkat trycka på någon helt onödig knapp?

Jag har prövat att rendera det som andra sorters filer tex .mp4 .mpg .avi.

Jag prövade att ominstalera programmet men nu funkar det inte ens att ta in .MTS filer som funkade bra innan.

Niclas

Postad

jag glömde nämna en sak, den tar inte in några filer alls, inte avi mp3 mp4 mts. nada.

ska jag ladda hem någon sorts patch eller ngt?

Postad

Hmm, det där låter ju väldigt konstigt. Jag skulle testa instalera om det igen och kom ihåg att avsluta alla andra program under instalationen. Om det inte funkar igen så ring teknisk suport.

• 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...