Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ja. Det har väll dom flesta här erfarenhet av. Testa brunasidorna.

Varför vill du bo i en studio?

Har dem? Så många här på forumet hänger i Hollywood? Bruna sidorna? Försöker du vara rolig?

För att det är billigast?

Postad
varför jag vill bo i studio? Det är väl billigast? De flesta studios har kombinerat vardagsrum med säng.

Och som sagt; är det många här som "hänger" i hollywood?

Klart att det är billigare att hyra än studio än en lägenhet. Det förstår väll alla. Det är därför det inte blir någon mer starwars, studion är helt enklet uthyrd till en student.

Klart vi hänger i hollywood. Vad trodde du? att detta forum var för indie och hobbyfilmare kanske??

Försöker DU vara rolig eller har du glömt att ta dina mediciner?

Postad
Klart att det är billigare att hyra än studio än en lägenhet. Det förstår väll alla. Det är därför det inte blir någon mer starwars, studion är helt enklet uthyrd till en student.

Klart vi hänger i hollywood. Vad trodde du? att detta forum var för indie och hobbyfilmare kanske??

Förstår faktiskt inte alls vad du vill ha sagt...

Postad

De som inte kan svara seriöst på Ryan Screenwriters fråga behöver inte svara alls. Men det är ju min åsikt bara. Förövrigt har jag inget tillägga kring boende, men skulle själv vara intresserad av svar från någon med erfarenhet.

Postad

Årets roligaste medlem alltså, antar att det inte berodde på sådana här spydiga kommentarer. Jag kan väl tillägga, om du inte visste det, att en studio apartment är ett sorts boende. Således bör väl inte George Lucas ha några problem att spela in ytterligare en film om han inte är intresserad av att simulera världsrymden i en liten enrumslägenhet!

Postad

Ähm... Studio säger man i USA om vad man kallar enrummare här i Sverige...

OnT: jag svara i din nya tråd...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...