Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej. Vi har gjort klart en kortfilm som jag inte kan berätta så mycket om just nu men skulle vilja veta vad ni tycker. Lite spontant sådär.

Lovar att skriva lite mer om projektet om några dar.

Postad

alltid kul att se en riktig kort film för det är vad jag kallar det här iaf :P ganska få av dom här just nu men jo den här va bra men lite intet sägande för mig :/ kände aldrig riktigt att jag fick åt mig nånting även fast jag kände att jag fattade den...

hur som helst så gillade jag helheten i den men en sak jag störde mig på mycket va hur offta det va ofokus på allting, specielt när hon gick i skogen till kistan.

längtar lite tills "några dar" då du kan bäretta mer om den :P frågor som kommer upp är, vad har du gjort i filmen? hur startade det och vad kommer att hända nu med den :)

Postad

Hej.

Jo. Filmen gjorde vi till 2 tjejer som jobbar med mode och som skulle ha en utställning i Asien i sammarbete med tidningen Vogue.

Vi står för foto, regi, klippning och all post. (Ganska mycket post fast det inte syns)

Det gick skitbra för filmen i Asien och det verkar ha öppnat många dörrar för oss.

Håll utkik för våra pågående projekt. Riktigt coola grejer :)

Postad

jävlar jag trodde det här va ngt som va välplanerat och att de "halv dåliga" tagningarna va meningen för att skapa en viss känsla :) väldigt imponerande!

Postad
jävlar jag trodde det här va ngt som va välplanerat och att de "halv dåliga" tagningarna va meningen för att skapa en viss känsla :) väldigt imponerande!

heheheh tanken slog mig att jag borde ljuga om det och säga att det va meningen heheh.

To late now :(

Postad
Gillar looken. Matt men samtidigt skarp.

Tack. Den är filmad med en XLH1 + Letus extreme + Nikon gluggar.

Färgkorrad i AE med en massa Magic Bullet Looks och annat godis

Postad

Okej, såg allt utom typ sista minuten. Det var bland det segaste jag sett.

När hon går uppför trappan så borde du ha en helbild hela vägen när hon går till dörren.

Dock är det ganska snyggt.

Eftersom jag inte såg hela filmen kanske jag missar poängen. Men drömskt som det verkar så blir det lätt lite tråkigt. Jag dissar det inte, men du borde nog tänka över lite vad det är du vill säga med filmen. Ena stunden känns det nästan som ett arbetsprov för konstfack eller liknande.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...