VipeR Postad 21 maj 2009 Postad 21 maj 2009 En kort VFX snutt, det finns direkt ingen story. Vill bara se vad ni tycker och vad som kan förbättras 0 Citera
Mega99 Postad 21 maj 2009 Postad 21 maj 2009 Ja du, en hel del kan ju förbättras. Flygplanen dyker upp från ingenstans- De skulle ju kunna flyga ut ur molnen eller något i den stilen. Elden och vad resten nu är, är ju på tok för dåligt keyade. Det skulle nog behövas lite tweaking på den sidan iallafall. Färgspikarna i början förstår jag mig inte alls på- Men jobbigt var det. Snyggt foto och bra kvalité dock. 0 Citera
Simmej Postad 22 maj 2009 Postad 22 maj 2009 Håller helt med Mega99, det såg på tok för overkligt ut ! 0 Citera
VipeR Postad 22 maj 2009 Författare Postad 22 maj 2009 Jo, röken och det försökte jag så gott jag kunde med att få det så verkligt som möjligt, men jag fattar inte varför det blir så, jag försökte länge med det men ändå blir det så. @Mega99: Med färgspikarna i början, menar du precis i början då jag går ut? För det ska vara som att man blir bländad, men jag kanske tog i för mkt där Tack för svaren, alltid bra med ett par nya ögon att se ens projekt ;) 0 Citera
Fürni Postad 22 maj 2009 Postad 22 maj 2009 Förutom det som Mega99 tog upp så verkar planen dessutom vara helt osynkade mot kameran... 0 Citera
fossen Postad 22 maj 2009 Postad 22 maj 2009 Håller med de andra. Men jag tycker att det är en bra början. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.