Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej jag har problem med timelinen i cs3 :/ när jag idag tryckte in ca 50 klipp i projekt window så försvann helt plötsligt alla tracks D: jag hade inte klippt ihopp så mycket så jag blev inte så berörd innan jag märkte att det inte går att "add traks" i Sequance. så min fråga är varför hände detta och vad kan jag göra åt det? jag e en nybörjare föresten så jag har troligt vis bara missat nått enkelt...

Postad

Du har stäng den och det är däför den är försvunnen.

Dubbelklicka på den i Project panel så är den tillbaka, med alla klipp och allt du gjort på den. :)

Postad

antingen så missuppfattade jag eller så formulerade jag första inlägget dåligt ^^ asså timelinen är fortfarande kvar bara att den inte innehåller några tracks jag kan alltså inte änns lägga in nya klipp för det finns helt enkelt inget att lägga in i, vanligtsvis så ska man ju kunna öppna nya tracks i Sequance men då är det bara grått :/ men som sagt, du kanske fattade det bara att jag missuppfattade din förklaring? ska man öppna traksen i projekt alltså? asså där alla klipp och texter finns? vart i så fall :)

Postad
...men då är det bara grått...

Den förklaringen låter precis som att du stängt den Timeline du jobbat med varav lösningen är att dubbelklicka på den i Project panel.

Testade du det öht?

Om det inte fungerar, vad står det på den, står det Timeline: Sequence 01 eller Timeline (no sequences)

Postad

hoho ne jag testade det inte för jag fattade tyvärr inte :/ asså med projekt panel så antar jag att du menar det fönstret med som sagts alla klippen/texter alltså projekt window eller vad man ska säga... och isåfall, vart mer exakt är det man ska dubbelklicka, jag hittar nämligen inget om timelinen där så jag har nog missuppfattat D:

det står "Timeline (no sequences)"

Postad
hoho ne jag testade det inte för jag fattade tyvärr inte

Fråga nästa gång istället så får du hjälp snabbare. :)

Kolla på det Max skickade in, det där du skall klicka.

Postad

inte för att va jobbig men jag frågade faktiskt redan i slutet av andra inlägget men du kanske missade det, aja tack för att ni lägger tid på att hjälpa men ne det finns tyvärr ingen sån "Sequence 01" utan den är som sagt bara en grå timeline med texten "no Sequence"

Postad
...men ne det finns tyvärr ingen sån "Sequence 01" utan den är som sagt bara en grå timeline med texten "no Sequence"

Jag är helt säker på att du tittar på helt fel ställe.

På den bild Max postade så visar han inte i Timeline panel, han är i Project panel och visar var och vad du måste dubbelkicka på för att överhuvudtaget få tillbaks din Timeline så vida du inte kastade den när du "tryckte in ca 50 klipp". Om du tittar på området där din Timeline ligger och som nu är grått så hittar du som du märkt ingenting vilket gör att du måste titta och dubbelklicka i Project panel.

Nu vet jag inte hur jag skall kunna bli tydligare faktiskt...

Postad

nejnej jag fattar verkligen vad du menar tro mig :) i projekt panel så vet jag att ja det brukar finnas en sak där som heter sequense 1 och när man klickar kryss på timelinen så kan man lätt ta upp den igen med att dubbelklicka som du redan sagt, men jag fattar nu att jag har väll bara raderat min sequense helt enkelt och då går det väll inte att få tillbaka... synd aja jag får börja om från början, stort tack till tiden ni lagt ner däremot.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...