Gå till innehåll

Tror du att detta kan bli populärt hos amerikanska script agents?  

13 medlemmar har röstat

1. 1. Tror du att detta kan bli populärt hos amerikanska script agents?

• Verkligen inte!
      0
    • Nej, isåfall behövs riktigt mycket ändring!
      0
    • Nej, du behöver träna.
    • Nej, det är alldeles för likt andra filmer!
    • Tveksamt
    • Kanske, har möjlighet.
    • Du kommer nog få en agent på det iallafall
    • Du ser ut att kunna satsa på manusskrivande!
    • Inga tvivel
      0
    • Filmen kommer att gå på bio ca 2011

Recommended Posts

Postad
Tjena, kul att du har läst en del iaf.

För det första; vad snackar du om? För det första står det en grå avslappnad kostym, det säger inte mycket om en speciell modell men för läsaren och regissören säger det att han softar och klär sig självsäkert och är bekväm, vilket jag vill att tittarna ska få uppfattningen utav i filmen också om den någonsin skulle bli gjord.

Och det med att "KAVAJEN" skulle ha välkammat hår? Va? Brett (inte Bert?) har välkammat hår? det är det "," betyder, det kommer mer information på samma gång.

Vad gäller att kvinnorna avgudar honom tror jag att ni läsare skulle uppfatta det som att detta kan symboliseras på vita duken genom att en eller två kvinnor filmas himlande med ögonen tittandes på Brett.

Om vi nu ska märka ord så tror jag att jag kan hitta fler fel i ditt treraders inlägg än du hittade i mitt 20-sidors manus. T.EX: :)

Han heter Brett inte Bert?

Jag skrev kostym inte kavaj?

Jag skrev inte att "kavajen" har välkammat hår?

Avuar = avgudar, antar jag?

Tack ändå, Läs gärna fler delar utav manuset

Ja, alltså det där var bara FÖRSTA sidan. Jag hittade MÅNGA FLER FEL. Men vem vill höra om felen? Och ja, jag minndes inte ens vad jag läste sorry :S. Men Titeln, är den inte lite vågad?

:)

• 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...