Zootsuit Postad 7 april 2009 Postad 7 april 2009 Vad ska man göra när PP själv länkar om AE Comp när man har flera AE Comps i ett projekt. Varje gång jag startar om ligger fel comp i timeline. 0 Citera
Rogge Postad 7 april 2009 Postad 7 april 2009 Varje gång jag startar om ligger fel comp i timeline. Hur gör du för att få tillbaks rätt comp när det händer? 0 Citera
Zootsuit Postad 7 april 2009 Författare Postad 7 april 2009 Importera om dem... eftersom du inte kan länka om compen. 0 Citera
Rogge Postad 8 april 2009 Postad 8 april 2009 Importera om dem... eftersom du inte kan länka om compen. O.k, då hade jag startat ett helt nytt Project och importerat in samma Comps och sedan sparat och stängt. Sedan hade jag provat att öppna det då och då, gärna dagen efter då datorn ev varit avstängd. Då kan man se om det även händer i det nya eller om det bara händer i det du håller på med nu. Det här är första gången jag hör talas om att Dynamic Link byter ut Comps automatiskt. 0 Citera
Max_H Postad 8 april 2009 Postad 8 april 2009 Samma här, aldrig hört om det (däremot har jag sett D-Links som "Offline"). Om du hittar ett sätt att återskapa problemet, PM:a en beskrivning till mig så jag kan lägga in den i Adobes bugg-databas. /Max 0 Citera
Zootsuit Postad 8 april 2009 Författare Postad 8 april 2009 Döpte om comperna och importerade in dem igen och då bytte de inte ut dem. De hette förut KarlXII-1 KarlXII-2 KarlXII-3 Efter att jag gav dem mer beskrivande namn så funkade det. Max jobbade du inte på TV Linköping för miljarder år sen? 0 Citera
Max_H Postad 8 april 2009 Postad 8 april 2009 Bra. Återkom om det upprepar sig. Sure did (TV Linköping alltså). Som frilans, men gav upp det för dom betalade aldrig fakturorna... Sista jobbet har jag fortfarande inte fått betalt för (typ 2002-03 eller nått) - och eftersom dom inte finns mer får jag nog aldrig det heller... ;) . /Max Döpte om comperna och importerade in dem igen och då bytte de inte ut dem. De hette förut KarlXII-1 KarlXII-2 KarlXII-3 Efter att jag gav dem mer beskrivande namn så funkade det. Max jobbade du inte på TV Linköping för miljarder år sen? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.