beta75 Postad 29 mars 2009 Postad 29 mars 2009 här har vi några som verkligen satsar på melodifestivalen: http://svt.se/embededflash/1489043/play.swf /KN 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 mars 2009 Postad 29 mars 2009 Hahahahaha, hon är ju ärlig om sitt yrke i vart fall!!! :-D 0 Citera
Bleckert Postad 30 mars 2009 Postad 30 mars 2009 Var väll inte värre än något av de svenska bidragen? schlager är ju den värsta pesten som drabbat europa sedan digerdöden så jag har slutat förvånas över vilken obefintlig kvalité skiten håller. 0 Citera
Christian van Caine Postad 30 mars 2009 Postad 30 mars 2009 Jodå, men dom andra råttusla bidragen sjunger inte om sina fnask! DET är värt en extra poäng :-D 0 Citera
beta75 Postad 30 mars 2009 Författare Postad 30 mars 2009 Hora de moldavia, eller vad den nu heter, strålande. Eftersom Eurovision faktiskt är en tävling mellan tv-kanaler i produktion så tycker jag att deras val att spela in i en sunkig gympasal verkligen är det bästa! Inga kranar så långt ögat når... /KN 0 Citera
StenR Postad 30 mars 2009 Postad 30 mars 2009 Jodå, men dom andra råttusla bidragen sjunger inte om sina fnask! DET är värt en extra poäng :-D Hur hörde du det? 0 Citera
jmalmsten Postad 4 april 2009 Postad 4 april 2009 Faktiskt så är jag jävligt less på Kran-svepen alla måste ha i tv-musikinslag... så lite glad blev jag när jag läste den kommentaren... men å andra sidan... När jag såg klippet själv så var det några kamerasvep lik-förbannat... Lika bra att jag slutade titta på melodifestivalen när dom gjorde om den till en dokusåpa:( Nä tacka vet jag Zlad från Molvanien... där var det klassisk schlager på hög nivå! 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 april 2009 Postad 5 april 2009 Nja, ganska långt ifrån schlager, mer ren synthpop, eller italo-disco för den som vet vad det är :-) All respekt till Santo Cilauro (Zladko)! Tycker hans musik är ap-kul :-D Hmmm...blev sugen på lite LaserDance nu av nån anledning! 0 Citera
jmalmsten Postad 5 april 2009 Postad 5 april 2009 Nja, ganska långt ifrån schlager, mer ren synthpop, eller italo-disco för den som vet vad det är :-) All respekt till Santo Cilauro (Zladko)! Tycker hans musik är ap-kul :-D Hmmm...blev sugen på lite LaserDance nu av nån anledning! Fast enligt "legenden" skulle han och Elektronik - Supersonik varit med i eurovision 2004 men fastnade i turkiska flygplatsen då han inte tänkt på att även om inte Eurovision inte har narkotika-kontroller så har ju tullen det. Ett senare försök, då med I am the Antipope, folierades också då Eurovision-folket hävdade att Satanism inte har något att göra i Eurovision... http://www.molvania.com.au/molvania/eurovision_2004.html http://www.molvania.com.au/molvania/eurovision.html Men dessa påhitt åsido... många gånger är verklighetens bidrag åtminstånde lika udda som Zladko's... Dom är oftast enda behållningen dom få gånger när jag ändå försöker titta på Eurovision... Och nu i år när vi ska skicka Diva Plavalaguna till finalen får vi väl se hur det går.;) 0 Citera
Team_fagott Postad 5 april 2009 Postad 5 april 2009 Låten och videon är fejk. Men rolig för det. Nästan i samma klass som tyskarna från lund. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.