Tobbger Posted October 17, 2004 Posted October 17, 2004 Jag satt och funderade på i vilken stil våran krigsfilm ska ha när det gäller affischen och övrig grafik (vinjett osv.). Då kom jag fram till det här och jag är ganska nöjd med resultatet. Vad tycker ni själva? http://img21.exs.cx/img21/1282/dst_banner.jpg 0 Quote
orange Posted October 17, 2004 Posted October 17, 2004 Tycker det ser bra ut, perfekt krigskänsla ;) 0 Quote
Turambar Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Precis som orange skrev så ger den en fin "krigsfilmskänsla" 0 Quote
Nizze Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Som nämts tidigare, men det saknas nått, kanske ett litet torp eller några soldater som går på ett gåsled. 0 Quote
Tobbger Posted October 18, 2004 Author Posted October 18, 2004 Tackar! Jo, jag hade tänkt mej något sådant på affischen. Men som jag sa förut; det bara stilen jag testat. Alltså, affischen kommer att ha en liknande himmel, sliten logo och det kommer vara nerstänkt med svart färg bakom logon och smuts framför. Det är ett provstycke ifrån filmens grafiska stil. Hoppas ni fattar! :) 0 Quote
Wallin Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Den genomsnittlige läsaren (nu menar jag förstås inte vi högre stående Voodoo-människor, utan medelsvensson) skulle nog få ganska så hårt att läsa ordet "neutraliteten" och få rätt på första försöket. 0 Quote
Recommended Posts