Gå till innehåll

Luffifilms - Luffimania


LuffifilmsCrew

Recommended Posts

Den här videon ska jag spara - Då slipper jag köra fingrarna ner i halsen varje gång jag vill kräkas ;)

 

Tekniskt sätt var den väl okej, men början på videon är så hemsk så det är inte klokt. Får ju "Days of our lives" rysningar (Och inte på ett bra sätt). Kom ihåg vad det är för slags video ni gör, och glöm inte bort det. Du filmar ju inte en drama film som du filmar skräck t.ex.

Länk till kommentar
Share on other sites

orkade inte se på hela men jag gick lite snabbt igenom det hela och ja jag tyckte väll sådär... asså alla kommentarerna på youtube va ju positiva så det fins väll en målgrupp som gillar er men själv tycker jag att det va bara tråk och sen skoj så fort ni hade bra rekvisita som typ häst huvud eller en sån där akrobat ring :P men början med klädnypor och typ bacon på röven va helt stört tråkiga och ja det e inte precis något badass i det heller :D men ja jag brukar också bara gilla sånt här när dom går över gränsen och typ slår varandra på kuken med ett baseboll trä så jag är väll svår flörtad :) men mitt tipps till er som inte har ngn budget och ändå vill göra badassfilmer är nog att sno idéer som ni vet funkar : ) asså alla gör det så då kan ju ni också göra det, för dom idéerna ni har nu är ganska kassa D: förlåt om jag va taskig men jag hoppas att ni gör nått bra av kretiken.

Länk till kommentar
Share on other sites

Den här videon ska jag spara - Då slipper jag köra fingrarna ner i halsen varje gång jag vill kräkas ;)

 

Tekniskt sätt var den väl okej, men början på videon är så hemsk så det är inte klokt. Får ju "Days of our lives" rysningar (Och inte på ett bra sätt). Kom ihåg vad det är för slags video ni gör, och glöm inte bort det. Du filmar ju inte en drama film som du filmar skräck t.ex.

 

Meningen med vårt intro var just att göra en parodi på alla dessa serier, vi var ju väldigt oseriösa vilket kanske inte riktigt framgick. Tack för i övrigt bra kritik :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag låg hemma och slökollade på ZTV mitt i natten för några månader sen typ. Jag är nästan helt säker på att ni var med i ett program där programledaren skulle såga av en trädgren hon själv satt på. I alla fall, så var jag inte speciellt imponerad, nästan så jag tyckte det var pinsamt att kolla på det. I den här filmen finns det i alla fall ett par småroliga sekvenser. Jongleringen med facklorna var väl ganska kul. Rekommenderar att ni trissar upp era påhitt några nivåer.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tyckte faktiskt att introt var roligt :) men det var väl typ där det slutade vara roligt oxå. Det ni gör känns ju ganska lame jämfört med vad man sett på dirty sanchez och liknande. Ni kanske borde försöka friska upp genren med lite innovativa idéer istället för att göra om det som alla redan sett.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag låg hemma och slökollade på ZTV mitt i natten för några månader sen typ. Jag är nästan helt säker på att ni var med i ett program där programledaren skulle såga av en trädgren hon själv satt på. I alla fall, så var jag inte speciellt imponerad, nästan så jag tyckte det var pinsamt att kolla på det. I den här filmen finns det i alla fall ett par småroliga sekvenser. Jongleringen med facklorna var väl ganska kul. Rekommenderar att ni trissar upp era påhitt några nivåer.

 

Jo, visst fan är det vi. Vi tyckte själva att hela ZTV-produktionen var barnslig och vi skämdes nästan för det själva. Det är dock lite svårt att trissa upp nivåerna på det vi gör då vi inte har några pengar och heller inte kan veta säkert att det blir bra filmat då vi filmar allt själva. Ibland har vi filmat och så har vi inte kunnat redigera ihop materialet till något bra. Om vi hade ett riktigt produktionsbolag t.ex. så skulle vi helt klart kunnat göra nästan vad som helst. Nu känns det dock riskabelt och ibland så har Youtube tagit bort våra filmer.. men tack för kritiken! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...