Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare. Detta är min första "seriösa" film som jag och mitt kommande produktionsbolag (här tänker vi stort;) ) tänkte sätta spinn på.

Stort sätt så handlar det om en datornörds resa från allt inne sittandets till då han väcker festprissen inom sig.

Feedback och dyl uppskattas! :)

Simon goes Peace ’n Love

Simon är 18, spelar wow (world of warcraft) och vet knappast vad rakhyvel, deo eller wax är. Allt han vet är att en tjejkompis till honom hade med sig en ängel till skolan idag vid namn Erika. Eftersom han är ett datorgeni börjar han söka efter Erika på bloggsiter och liknande, och tillslut hittar han henne. Han hittar en sida som består av en ”alla tjejer gör denna” lista. Listan består av vad en tjej faller för hos en kille, såsom mode, hår, och att en kille ska bry sig om sin hygien osv. Han hittar även fakta på att hon har bott i Sverige men bor nu i England med sin moster, men på sommarlovet. Då ska hon till Peace ’n Love, ett event där ALLT kan hända. Nu märker Simon att han måste dra sig i kragen, raka moppemuschen och skaffa sig en inblick i modevärlden om han ska ha chans. Och... Hur ska han komma till Peace ’n Love utan körkort?

Postad

En slusk blir förälskad och surfar en massa på nätet... Jaha? Det enda tips jag kan ge än så länge är att nätsurfande är rätt tråkigt på film.

Resten av historien vet vi ju ingenting om, så den går knappast att kommentera.

/Jakob

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...