Jump to content

Recommended Posts

Posted

105, st som sett länken åtminstonde, men bara två som säger vad dom tycker?? ÄR det så dåligt att det inte behövs någon komentar? Eller så bra? Någon måste ju tycka något.... även fast det bara är en teaser...

Posted

Mmm... det ser lovande ut, men allt för kort för att jag skall kunna "ge" något med det jag har att säga. Vore kul att se mer material. (Första texten hinner man knappt läsa, det är väl det enda jag har å komma med) Men... kul...

Posted

Tack, det är ju en teser... så den ger ju inte så mycket.. mer än att den ger en viss känsla (Tycker jag)Av vad det är, och att man vill se mer..

Posted

Jag måste tyvär hålla med FredsAmiralen, teasern gav mig inget speciellt.

Poängen med en teaser är ju att den skall ge en känsla, en flash , en kick, så man vill se mer. Den lyckas inte. Antingen är jag blind och döv eller så borde ni fundera på att göra en ny teaser. Strukturera om klippen, sätt de i en annan ordning för att få mer effekt. Just nu känns det bara som ni slängt i en bungt hyggliga klipp, men det räcker inte för att få en bra teaser. Ursäkta om jag verkar kritisk, men teasern funkar inte riktigt. Experimentera med klippen, testa och spendera mer tid på det så lyckas ni. Eller döp om tråden till 'Sneak Preview' :D.

Bra skådespelarprestationer!

Fotot var bra, jag saknade dock närbilder väldigt mycket.

Jag ser framemot filmen.

Posted

Yepp, bilden på mobilsnackande kille i köket gillade jag ju inte. Gillade när du klippte mellan mannen och tjejen dock, mer sånt. Bygg upp spänning i det så ska detta nog gå utmärkt

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Tack mini-sinki... Det finns för övrigt en tråd med filmen också, som det står så är den här tråden för teasern... Men men.. Tackar:)

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Såg filmen på SFV-festivalen. Tyckte slutet var lite tvärt. Slutade mitt i filmen kändes det som.. antar att det är meningen eftersom det kommer en fortsättning, men hade ändå velat ha ett lite mer avslutande slut så att säga. Sen tyckte jag att hennes reaktion var lite onarturlig. (annars var hon defenitivt värd priset hon fick. hon var riktigt duktig!)

Jag tyckte bildkvaliten var lite jobbig. Kändes som om filmen var komprimerad på ett dumt sätt. Lite väl mörk var den också. Jag vet dock att tekniken på festivalen inte var på topp och mycket berodde säkert på det..

Annars tycker jag det ser lovande ut. Filmen känns seriös och rätt ball. Väntar på en fortsättning...

Posted

Tack Max, Jo den är inte i närheten av så mörk som den var på Festivalen, och anledningen till att slutet är så tvärt är pågrund av fortsättningen, det är tänkt att vara en enda lång film i slutändan.

Och hon är helt klart värd priset.

• 5 months later...
Posted

Filmen var bra, proffsig produktion måste jag säga.

Blev väldigt paff när jag märkte var ni spelat in nånstans, nämligen ett par kvarter från där jag bor...mycket märkligt!

Ser fram emot del 2.