John Posted October 16, 2004 Posted October 16, 2004 Se teasern till mitt och Orange senaste projekt:) Ja, ni får gärna säga vad ni tycker. Finns på. http://www.orangelab.se/iettannatsverige/ 0 Quote
Mr.Man Posted October 16, 2004 Posted October 16, 2004 Teasern gör det den ska! Produktionen ser proffsig ut.. När kommer det mera? 0 Quote
orange Posted October 16, 2004 Posted October 16, 2004 Ganska snart tror vi nog. De sista bitarna håller på att läggas ihop så det borde inte dröja så värst länge till :) 0 Quote
John Posted October 26, 2004 Author Posted October 26, 2004 105, st som sett länken åtminstonde, men bara två som säger vad dom tycker?? ÄR det så dåligt att det inte behövs någon komentar? Eller så bra? Någon måste ju tycka något.... även fast det bara är en teaser... 0 Quote
FredsAmiralen Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... tycker inte riktigt att teasern gav mig något. Skriv ett nytt inlägg när ni gjort färdigt filmen så ska jag ge en ordentlig komentar. 0 Quote
produceratv Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Mmm... det ser lovande ut, men allt för kort för att jag skall kunna "ge" något med det jag har att säga. Vore kul att se mer material. (Första texten hinner man knappt läsa, det är väl det enda jag har å komma med) Men... kul... 0 Quote
John Posted November 2, 2004 Author Posted November 2, 2004 Tack, det är ju en teser... så den ger ju inte så mycket.. mer än att den ger en viss känsla (Tycker jag)Av vad det är, och att man vill se mer.. 0 Quote
ungfilm Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 Jag måste tyvär hålla med FredsAmiralen, teasern gav mig inget speciellt. Poängen med en teaser är ju att den skall ge en känsla, en flash , en kick, så man vill se mer. Den lyckas inte. Antingen är jag blind och döv eller så borde ni fundera på att göra en ny teaser. Strukturera om klippen, sätt de i en annan ordning för att få mer effekt. Just nu känns det bara som ni slängt i en bungt hyggliga klipp, men det räcker inte för att få en bra teaser. Ursäkta om jag verkar kritisk, men teasern funkar inte riktigt. Experimentera med klippen, testa och spendera mer tid på det så lyckas ni. Eller döp om tråden till 'Sneak Preview' :D. Bra skådespelarprestationer! Fotot var bra, jag saknade dock närbilder väldigt mycket. Jag ser framemot filmen. 0 Quote
sadulet Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 Yepp, bilden på mobilsnackande kille i köket gillade jag ju inte. Gillade när du klippte mellan mannen och tjejen dock, mer sånt. Bygg upp spänning i det så ska detta nog gå utmärkt 0 Quote
John Posted January 12, 2005 Author Posted January 12, 2005 Tack mini-sinki... Det finns för övrigt en tråd med filmen också, som det står så är den här tråden för teasern... Men men.. Tackar:) 0 Quote
John Posted March 20, 2005 Author Posted March 20, 2005 I ett annat Sverige Del 1 kommer att visas på SFV festvalen lördagen den 2 April. Den finns också att ladda upp på hemsidan http://www.orangelab.se/iettannatsverige (Nedladningen kan vara nere på nätterna) 0 Quote
John Posted April 6, 2005 Author Posted April 6, 2005 Filmen fick special pris på SFV Festivalen, Priset gick till Linda Hellner-Tara För bästa kvinnliga skådespelerska. Filmen ligger nu på Ny server och är nu snabb och bra att ladda ned. http://www.orangelab.se/iettannatsverige 0 Quote
max lauritzen Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Såg filmen på SFV-festivalen. Tyckte slutet var lite tvärt. Slutade mitt i filmen kändes det som.. antar att det är meningen eftersom det kommer en fortsättning, men hade ändå velat ha ett lite mer avslutande slut så att säga. Sen tyckte jag att hennes reaktion var lite onarturlig. (annars var hon defenitivt värd priset hon fick. hon var riktigt duktig!) Jag tyckte bildkvaliten var lite jobbig. Kändes som om filmen var komprimerad på ett dumt sätt. Lite väl mörk var den också. Jag vet dock att tekniken på festivalen inte var på topp och mycket berodde säkert på det.. Annars tycker jag det ser lovande ut. Filmen känns seriös och rätt ball. Väntar på en fortsättning... 0 Quote
John Posted April 6, 2005 Author Posted April 6, 2005 Tack Max, Jo den är inte i närheten av så mörk som den var på Festivalen, och anledningen till att slutet är så tvärt är pågrund av fortsättningen, det är tänkt att vara en enda lång film i slutändan. Och hon är helt klart värd priset. 0 Quote
HAL9000 Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Filmen var bra, proffsig produktion måste jag säga. Blev väldigt paff när jag märkte var ni spelat in nånstans, nämligen ett par kvarter från där jag bor...mycket märkligt! Ser fram emot del 2. 0 Quote
John Posted September 12, 2005 Author Posted September 12, 2005 Tackar Zingolazer... Tvån ligger på för fullt på att bli klar.. Musiken och ljudet håller på att fixas just nu. Roligt att du tyckte om den.. Vad gilade du våran nya hemsida.. http://www.iettannatsverige.com? 0 Quote
Recommended Posts