Stoltz Postad 21 januari 2009 Postad 21 januari 2009 Har haft en Idé ett längre tag och kladdade ner den lite snabbt för att få lite feedback. Har börjat skriva en synopsis och ska skriva manus senare. Säg gärna vad ni tycker!Idé roadtrip film.rtf 0 Citera
Shelly Postad 21 januari 2009 Postad 21 januari 2009 Jag gillar roadtripfilmer… Det är väl kanske inget som sticker ut, just nu känns det lite märkligt för det finns inget mål för resan (men det kanske blir tydligare i manus). Kan bli bra eller anus, svårt att säga i nuläget (tycker i alla fall jag). 0 Citera
Stoltz Postad 21 januari 2009 Författare Postad 21 januari 2009 Jag gillar roadtripfilmer… Det är väl kanske inget som sticker ut, just nu känns det lite märkligt för det finns inget mål för resan (men det kanske blir tydligare i manus). Kan bli bra eller anus, svårt att säga i nuläget (tycker i alla fall jag). De lär bli en feelgood-film. De har väl inget direkt mål utan de är den fria och känslomässiga resan som tyngden ska vara på! :) 0 Citera
Shelly Postad 21 januari 2009 Postad 21 januari 2009 Bara du hittar något som driver dem från A till B så tror jag att det kommer att fungera. Är det tänkt lite deppig svartkomedi med solsken på slutet? Regniga Sverige eller? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.