Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ha ha.

Du har verkligen fantasi. Extra poäng när man ser en hand flyga förbi i en frame : )

Hur lång tid tar det att göra ett sådant avsnitt? Du har ju väldigt många! När ska du göra monster animationer?

Posted

Hmm... har du funderat på att animera riktigt med lera? Du borde pröva det för att det blir mer originellare än med lego och om du ska bli framgångrik animatör så får du lära dig att animera på datorn eller med lera och du har nice humor (Såg den där roliga Crazy naked dude on christmas). Jag hade lätt samarbetat fram en story med dig och gjort en sån Christmas short animated film.

Posted

Till att börja med vill jag hälsa dig välkommen till Voodoo Film, och som avslutning vill jag säga: Snygga animeringar! Jag gillade framför allt de olika vinklarna, och ändringen mellan när- och "långtifrån"bilder. Bra jobbat!

Posted
Hmm... har du funderat på att animera riktigt med lera? Du borde pröva det för att det blir mer originellare än med lego och om du ska bli framgångrik animatör så får du lära dig att animera på datorn eller med lera och du har nice humor (Såg den där roliga Crazy naked dude on christmas). Jag hade lätt samarbetat fram en story med dig och gjort en sån Christmas short animated film.

Tänkte precis säga det! väldigt snygg stop motion i övrigt, dock ska det vara en film per tråd.

• 8 months later...