Filip Bergström Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Hejsan, ny här. Jag har animerat i över två år nu, men jag hittade den här hemsidan idag. Så istället för att spamma forumet med en massa trådar om mina LEGO filmer, för det är LEGO som jag animarar, så skickar jag en länk till min YouTube användare. Mina filmer på YouTube 0 Quote
daarco Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Ha ha. Du har verkligen fantasi. Extra poäng när man ser en hand flyga förbi i en frame : ) Hur lång tid tar det att göra ett sådant avsnitt? Du har ju väldigt många! När ska du göra monster animationer? 0 Quote
Insaniac Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Hmm... har du funderat på att animera riktigt med lera? Du borde pröva det för att det blir mer originellare än med lego och om du ska bli framgångrik animatör så får du lära dig att animera på datorn eller med lera och du har nice humor (Såg den där roliga Crazy naked dude on christmas). Jag hade lätt samarbetat fram en story med dig och gjort en sån Christmas short animated film. 0 Quote
Dark_tree Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 snygg stopmption....bra flyt bättre änm vanligt... 0 Quote
carbe Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Till att börja med vill jag hälsa dig välkommen till Voodoo Film, och som avslutning vill jag säga: Snygga animeringar! Jag gillade framför allt de olika vinklarna, och ändringen mellan när- och "långtifrån"bilder. Bra jobbat! 0 Quote
Nicke_92 Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Hmm... har du funderat på att animera riktigt med lera? Du borde pröva det för att det blir mer originellare än med lego och om du ska bli framgångrik animatör så får du lära dig att animera på datorn eller med lera och du har nice humor (Såg den där roliga Crazy naked dude on christmas). Jag hade lätt samarbetat fram en story med dig och gjort en sån Christmas short animated film. Tänkte precis säga det! väldigt snygg stop motion i övrigt, dock ska det vara en film per tråd. 0 Quote
tove-k Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Vilken fin legofilm!! Tänk om man själv kunde göra en sån någon gång. Hur lång tid tog den att göra? 0 Quote
Recommended Posts