simergy Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Här är en kort trailer på en kommande produktion jag är delaktig i. Stor inspiration från Gumball-filmerna, Dudesons m.m Se, kommentera, och lev gott! Om det är någon som är sugen på att spinna vidare på den här unika filmidén, så tvekan inte att kontakta mig via Pm. 0 Quote
carbe Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Mycket bra, kort sagt! Jag är inte särskilt bra på att kritisera det tekniska, men trailern fångade mig och jag ville se klart på den. Tyvärr är inte detta min typ av film, men i andra målgrupper passar den säkert utmärkt. Trailern var snyggt gjord, bra speakerröst och coola tricks! 0 Quote
Mega99 Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Ser ut som sån där skräpreklam man ständigt ser på MTV- Bra jobbat :) Finns inte mycket att säga egentligen. Bra gjord, men inte min typ av film heller. 0 Quote
Nicke_92 Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Fyfan vad bra, hur fan fick ni till den röst som är så omtalad i detta forum? den där trailerrösten... 0 Quote
Mega99 Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Fyfan vad bra, hur fan fick ni till den röst som är så omtalad i detta forum? den där trailerrösten... De använde någon som inte var i målbrottet? :P Det där lät inte som "den omtalade rösten" för mig, men bra lät det. 0 Quote
bassbucket Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 lyssna på Don LaFontaine sen är det bara att imitera. Ja, om det nu vore så enkelt. Annars kan du dra i dig massa whiskey för att gå upp nästan innan du lägger dig och du får en skrovlig röst som du kan passa på att micka med coola one-liners. Tips som kanske inte passar den veke... :P 0 Quote
Nicke_92 Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 De använde någon som inte var i målbrottet? :P Det där lät inte som "den omtalade rösten" för mig, men bra lät det. Nja, inte helt, men väldigt likt. ;) 0 Quote
simergy Posted December 23, 2008 Author Posted December 23, 2008 Tackar för kommentarerna! Jag har en kontakt i Canada som har begåvats med denna "trailer rösten"! Han är riktigt grym! 0 Quote
Recommended Posts